Miskolci lány a Balaton szépe - interjú Tóth Lilla Hannával
2018. augusztus 14. írta: Reiman Zoltán

Miskolci lány a Balaton szépe - interjú Tóth Lilla Hannával

Idén ötödszörre választották meg a Balaton szépét Balatonfüreden. Az öttagú zsűri a közönségszavazás harmadik helyezettjét, a miskolci Tóth Lilla Hannát találta a legszebbnek a 12 lány közül. Ismerjétek meg kicsit közelebbről!

 

biro_barbara_cynthia_toth_lilla_hanna_foczko_dalma.jpg

A Miss Balaton győztese Tóth Lilla Hanna (középen), I. udvarhölgy Foczkó Dalma (jobbra) - aki szintén miskolci -, II. udvarhölgy Bíró Barbara Cynthia

 

- Milyen érzés a Balaton szépének lenni?

- Felemelő és egyben felelősségteljes, megtisztelve érzem magam, hogy a Miss Balaton versenyt képviselhetem a következő egy évben.

 

- Indultál már szépségversenyen ennek előtte?

- Nagyjából a 2000-es években kezdtem a modellkedést. Gyerekként nem csak gyerek szépségversenyekre, hanem divatbemutatókra, fotózásokra is jártam, illetve reklámfilmekben is szerepeltem és a mai napig aktívan dolgozom ezekben. Az első versenyeim közé tartozik többek között a Hazánk Szépe, a Világ Szeme Rajtad, Miss Mini Hungary és a Miss Tini Hungary. 2014-ben vettem részt az első felnőtt versenyen, a Miss Universe Hungary-n, ezen a versenyen első udvarhölgy lettem.

 

- Meglehetősen kevés információt találni rólad a világhálón. Bemutatkoznál az olvasóknak? Hol születtél, hol tanultál és hol tanulsz most, hiszen azt olvastam, hogy Budapesten élsz jelenleg. 

- Miskolcon születtem, az általános iskolát és a gimnáziumot is itt végeztem, majd a Debreceni Egyetem Gazdaságtudományi karán szereztem meg az első diplomámat. Jelenleg Budapesten élek, és felsőfokú tanulmányaimat is itt folytatom. Idén kezdtem a mesterképzést Vezetés és szervezés szakon a Budapesti Metropolitan Egyetemen. A specializációm Üzleti tanácsadás lesz, ami azt jelenti, hogy nem csak az üzleti világban kell ügyesen tájékozódnom, de a szociális ismereteimet is elő kell hívnom egy-egy kérdéskör megoldásában.

 

toth_lilla_hanna.jpg 

- Mennyire meghatározó életedben a modellkedés?

- Feljebb már említettem, hogy egészen fiatalon adódott a lehetőség, hogy belekóstolhassak ebbe a szakmába, így találkoztam a szépségipar pozitív és negatív oldalával is. Fantasztikus emberekkel találkoztam, sokféle kihívással kerültem szembe, de úgy érzem ezek nélkül ma nem lennék az aki. Abszolút meghatározta az életemet az elmúlt évtized, sok csalódás, de még több kellemes élmény van mögöttem, amelyek nagyban hozzásegítettek a jellemfejlődéshez és a sikereimhez.

 

- Hogy élted meg a sikert, a verseny megnyerését?

- A szépségiparban elért egyéni sikereim között ez a verseny egy kiemelkedő mérföldkő. Sok munka és lemondás árán értem célba, például az egyetemi éveim alatt nem jártam szórakozni a csoporttársaimmal, mert reggeltől estig iskolapadban ültem, majd edzésre mentem, majd másnapra megfőztem és éjfélre már ágyban is voltam. A testem sokszor jelezte, hogy kiürültek a tartalékaim, de hajthatatlan voltam és úgy érzem a kitűzött apró célok hatalmas sikereket eredményeztek. Ennek köszönhetően mérhetetlen boldogság töltött el, amikor megnyertem.

 

- Milyen kihatással lesz ez a további életére?

- Pontosan még magam sem tudom, milyen kihatással lesz az eredmény a további életemre, bízom benne, hogy pozitívan alakul a következő néhány év. A nyeremény kisautó meg fogja könnyíteni a mindennapjaimat. Több megjelenéssel és koncentráltabb feladatokkal számolok, melyek új kihívások is egyben.

 

toth_lilla_hanna_2.jpg 

 

- A sport és a mozgás mennyire része az életednek?

- Azért emelném ki a mozgás fontosságát, mert szerintem elengedhetetlen az egészséges énkép kialakításához és a magabiztos megjelenéshez. A sport és az egészséges életmód nekem is kiskorom óta az életem része. Ezek az alapjai annak, hogy formában tartsam magam. Jelenleg futással és edzőtermi edzésekkel töltöm a szabadidőm nagy részét, illetve 14 évig versenyszerűen táncoltam, amiben a csapatommal négyszer szereztük meg az Európa-bajnoki címet.

 

- Hogyan képzeled el a jövődet, a szakmában, vagy a modellkedéssel foglalkoznál inkább?

- Úgy gondolom a két irány nem zárja ki egymást. A modellkedés örök szerelem lesz az életemben. Tapasztalataimat fotózásokon szereztem, de a tanulmányaim befejezésével szeretnék a végzettségem irányába mozdulni. Nagyobb forgatásokon, fotózásokon volt szerencsém kipróbálni magam az elmúlt egy évben mint stylist, illetve asszisztens, ezáltal úgy érzem, sokat fejlődtem a kamera mindkét oldalán.

 

- Biztosan sokan kíváncsiak az olvasók közül arra, hogy van-e barátod, párkapcsolatban élsz-e jelenleg?

- Három és fél éve élek boldog párkapcsolatban. Mindketten maximálisan támogatjuk egymást és igyekszünk közösen megélni minden fontos pillanatot egymás életében.

 

toth_lilla_hanna3.jpg 

 

- Mi a legfontosabb dolog az életben szerinted?

- Nem tudnék egyetlen fontos dolgot kiemelni. Számomra ez egy komplex rendszer, sok tényezővel (tudás, jó és rossz döntések, tapasztalat, türelem, elhivatottság, szakmai sikerek, kreativitás, önkontroll, önmagunkkal való megfelelés), amelyek ha összhangban működnek, akkor sikerül teljes és kiegyensúlyozott életet élni.

 

- Miskolc melyik részén éltél a városnak, hol nőttél fel?

- 3-4 éves koromig Miskolctapolcán éltünk, majd a belvárosba költöztünk, pontosabban a Szentpéteri kapuba, a testvérem és a szüleim még mindig itt élnek. Nagymamám Sajóecsegen élt hosszú évekig (most két utcányira tőlünk), egy tipikus tornácos, kertikonyhás házban, itt töltöttem a vakációim legnagyobb részét egészen a tinédzser kor küszöbéig.

 

- Mi a kedvenc helyed a városban?

- A kedvenc helyem a városban a Sétáló utca egy bizonyos szakasza, a Fráter György Katolikus Gimnáziumtól (ide jártam) a Miskolci Színházig tartó út és a Déryné utca egyik kellemes kávézója, ahol majdnem minden délután a barátaimmal egy kávé vagy limonádé mellett beszélgettünk, nevettünk, sírtunk vagy a hétvégi programot egyeztettük.

 

dobo_agi-debreczeni_zita_biro_barbara_cynthia_toth_lilla_hanna_foczko_dalma_epres_judit.jpg 

 

- Mit szeretsz a legjobban Miskolcban?

- Imádom a tiszta bükki levegőt, a kerti paradicsomunk ízét, az ismerős arcokat és azt, hogy nyugalom vesz körül. Mindig szívesen jövök haza a családomhoz pihenni, egy-egy hajtósabb hónap után.

 

- Köszönöm szépen a beszélgetést és sok sikert kívánok Neked a szépségiparban, a szakmádban és a magánéletedben egyaránt!

 

Az interjúhoz a képeket Lilla Hanna menedzsmentjétől kaptam.

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolciszemelvenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr3614180619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tintus 2018.08.14. 23:02:06

Majd nem minden szép rajta a cicikre még erősítsen .

BRF915 (törölt) 2018.08.16. 06:07:36

És hol a melle? Otthon hagyta? Ez nem kicsi. Ez egész egyszerűen nincs... szerencsétlen. Arcra se semmi extra, távol ülő szemek, közönyös tekintet... olyan Palvin Barbi 2...

badadada9 2018.08.16. 22:18:34

Végre átoperált férfiak is szerepelhetnek!
süti beállítások módosítása