Interjú Deák-Bárdos Mihállyal
2017. július 04. írta: Reiman Zoltán

Interjú Deák-Bárdos Mihállyal

Hatodik interjúalanyom Deák-Bárdos Mihály birkózó, Európa-bajnok, 5-szörös vb-ezüstérmes, 20-szoros magyar bajnok, miskolci sportoló. Négyszer választották az év magyar birkózójának és többször megyei elismerést is kapott. Küzdeni tudásával, akaraterejével és miskolci lokálpatriotizmusával sokunk példaképe lehet.

- Hol töltötted a gyermekkorod a városban?

- A gyermekkoromat a Diósgyőri lakótelepen az Árpád utcán felnőve töltöttem, de természetesen a szabadidőmet a szentély (stadion) környékén töltöttem egyrészt azért mert nagymamám az akkor még rendezett, gyári munkások által lakott számozott utcák egyikén, a Hetedik utcában lakott és nyaraimat nála töltöttem. Másrészt pedig korán elkezdtem sportolni a DVTK-ban, így ezen a városrészen is elég otthonosan mozogtam!

- Mit szeretsz a legjobban a városban?

- Erre a kérdésre válaszolhatnék közhelyszerűen, különböző rigmusok, slágerek soraival de én egyszerűen annyit mondok, hogy aki még nem hagyta el Miskolcot az nem érezheti azt a különleges érzést, hogy amikor az ember hazafelé jön egy hosszú, máshol eltöltött idő után és meglátja az avasi lakótelep sziluettjét vagy a Miskolc táblát az autóból, vonatablakból akkor azt érzi végre jó helyen, itthon vagyok!

- Van kedvenc helyed a városban?

-Született diósgyőriként, természetesen ez a városrész áll legközelebb a szívemhez, de mindenhol jól érzem magam a városban, ezért is költöztem haza egy pár évvel ezelőtt, amikor lehetőség nyílt rá!

- Mióta jársz a focisták meccseire?

- Édesapám vitt ki először a stadionba kisgyermekként, abban az időben amikor a csapat az UEFA kupában indult, akkor kezdődött és azóta is tart ez a szerelem, ha időm engedi akkor rendszeresen járok a meccsekre bármelyik osztályban is játsszon a csapat!

- Várod-e már, hogy elkészüljön az új stadion?

- Természetesen várom már, hogy elkészüljön az új szentély, de megmondom őszintén vérzett a szívem amikor azt láttam, hogy hogyan rombolják szét a régi stadiont amely annyi szép emléket hordozott magába.

- Hol voltál legutoljára Miskolc nevezetességei közül?

- Legutóbb a Lillafüreden voltam a nevezetességek közül ahol DVTK Családi és Gyermeknapon volt jelenésem, de gyakran megfordulok Tapolcán, a belvárosban a Vár és környékén is.

- Melyik eredményedre vagy a legbüszkébb?

- Legbüszkébb az elért eredményeim mellett arra vagyok, hogy kétszer sikerült elnyernem a Miskolc Város Sportolója Díjat amelyet MMJV Közgyűlése adományoz. Azért erre vagyok a legbüszkébb mert egy sportoló életében nagyon megtisztelő, és felemelő érzés, hogy ha szülővárosában és szűkebb hazájában elismerik!

 

- Köszönöm és sok sikert kívánok a civil életben is!

deak-bardos_mihaly.jpg

fotó: miskolc.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://miskolciszemelvenyek.blog.hu/api/trackback/id/tr712641117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása